د ( تحصیلات : دبیرستان ، 19 ساله )

سلام و خسته نباشید
همان طور که ذکر شده ، من پسری 19 ساله هستم و نمیدانم کی و چگونه پا به وادی کثیف و کریه خودارضایی گذاشتم.
اما مشکل بسیار بد تر این است که دچار اختلال هویت جنسی شده ام یعنی علاقه زیادی به رابطه دو زن با یکدیگر پیدا کرده ام و آرزو دارم که کاش دختر بودم تا میتوانستم چنین رابطه ای داشته باشم. خودم هم می دانم که این دیوانگی و حماقت است اما به شدت زیر فشار چنین میلی قرار گرفته ام به طوری که گاهی اوقات مجبورم و چاره ای جز خودارضایی ندارم تا از شر این تفکر احمقانه خلاص شوم. لطفا کمکم کنید
جسارتا از بیان تئوریات بپرهیزید و راه حلی عملی پیشنهاد کنید.
در آخر هم عارضم که تا این مشکل حل نشود نمی توانم خودارضایی را کنار بگذارم. پس راه حلی برای این مشکل بیان کنید نه برای خودارضایی.
با تشکر


مشاور (خانم صفری)

باسلام برادر گرامی اختلال هویت جنسی چیزی نیست که شما به یکباره به آن دچار شوید بلکه اگر کسی واقعا مبتلا به این اختلال باشد از همان ابتدای کودکی تمام ترجیحات متعارف با جنس مخالف را می پسندد و دوست دارد به شیوه ی آنها رفتار کند و فقط یکی از نشانه ها این است که چون خودش را در کالبد جنس مخالف احساس می کند دوست دارد با همجنس بدنی خود ازدواج کند. با این تفاسیر شما با توضیحاتی که ارائه داده اید مبتلا به این اختلال نیستید، و خود ارضایی تان هم ناشی از این است که به دنبال هیجان و لذن هستید و چون قادر به برآورده کردن آن از دنیای بیرون نیستید به دنیای درون و عمل استمنا پناه می آورید . به همین دلیل می خواهم اولا در مکاتبات بعدی در مورد تمایلاتتان و ثانیا اقداماتی که تابه حال برای رفع این حالت داشته اید توضیح بیشتری دهید.